وبلاگ هميار وب
آموزش بازاريابي اينترنتي | آموزش كسب و كار اينترنتي
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 1
همه : 21379

‌امروزه ‌نبايد ‌بازاريابي ‌را ‌به ‌مفهوم ‌قديمي ‌آن ‌يعني ‌فروش ‌- ‌معرفي ‌محصول ‌و ‌فروش ‌- ‌در ‌نظر ‌آورد، ‌بلكه ‌بايد ‌به ‌مفهوم ‌نوين ‌آن ‌يعني ‌برآوردن ‌نيازهاي ‌مشتري، ‌توجه ‌كرد. ‌اگر ‌بازارياب ‌بتواند ‌نيازهاي ‌مشتري ‌را ‌درك ‌كند، ‌محصولاتي ‌را ‌توليد ‌و ‌به ‌بازار ‌مصرف ‌ارايه ‌نمايد ‌كه ‌از ‌بالاترين ‌ارزش ‌برخوردار ‌باشند ‌و ‌قيمت ‌گذاري، ‌توزيع، ‌ترويج ‌و ‌تبليغ ‌را ‌به ‌روشي ‌كارساز ‌انجام ‌دهد، ‌به ‌طور ‌حتم ‌محصولات ‌به ‌راحتي ‌به ‌فروش ‌خواهند ‌رفت.

در بازاريابي اينترنتي روش ها و مدل هاي مختلفي براي انجام تبليغات مورداستفاده قرارگرفته است. كه در اين جا به معرفي مهم ترين آن ها مي پردازيم

1 - پست الكترونيك:

استفاده از پست الكترونيك داراي تاريخچه طولاني تري است. تبليغات در بازاريابي اينترنتي  از طريق بنرها، خرده سايت ها و موتورهاي جستجو تكنيك هايي هستند كه تنها در محيط وب عملي هستند اما پست الكترونيك زيرمجموعه فناوري هاي اينترنتي بوده و ســــال ها قبل از وب مورداستفاده قرار مي گرفته است (البته بايد متذكر شد كه بعداز اختراع وب، فرستادن پست الكترونيك از طريق آن نيـــز طراحي گرديد).با اين حال، به كارگيري پست الكترونيك براي تبليغات در بازاريابي اينترنتي در سالهاي اخير و با افزايش تعداد كاربران اينترنت موردتوجه قرار گرفته است.

2 - خرده سايت ها:

خرده سايت ها عبارتند از پنجره هاي كوچكي (كوچك تر از اندازه معمولي پنجره مرورگر) كه هنگام جستجوي فرد در اينترنت ناگهان بر روي صفحه نمايش گر ظاهر شده و حاوي نوشته ها و تصاوير تبليغاتي هستنــد. اين نوع از تبليغات در بازاريابي اينترنتي به پنجره هـاي جهنده نيز معروف هستند.

در خرده سايت ها ممكن است از فناوري ها و تكنيك هاي پيشرفته رسانه اي استفاده گردد و يا ممكن است فقط دربردارنده متن باشند. از آنجا كه اين نوع تبليغات بدون اجازه و خواست كاربران ظاهر مي گردند و ممكن است مورد انتقاد قرار گيرند. با اين حال، به طور گسترده در بازاريابي اينترنتي مورداستفاده قرار مي گيرند و نرخ كليك كاربران بر روي آن هانيز معمولاً بالا است.

3 - موتورهاي جستجو:

در موتورهاي جستجو، بعد ازآن كه كاربر موضوع مورد جستجوي خود را در فرم مخصوصي كه براي اين كار تعبيه شده است را وارد مي كند، ليستي از پايگاه هاي اينترنتي كه دربردارنده موضوع موردنظر كاربرهستند بـــراي او جمع آوري مي شود.

پايگاه هاي اينترنتي نظير گوگل مثالي از موتورهاي جستجو هستند. اين موتورها معمولاً اين امكان را به دارندگان پايگاه هاي اينترنتي مي دهند تا مشخصات پايگاه خود را به بانك اطلاعاتي آن ها اضافه كنند.

- تعداد ديگري ازپايگاه ها مانند ياهو با استفاده از روش هاي دستي پايگاه هاي موجود در اينترنت رامورد بررسي قرار داده و بعداز ارزيابي، هريك را در دسته بندي هاي خاص در بانك اطلاعاتي  خود كه از قبل طراحي كرده اند، قرار مي دهند. لذا هنگامي كه كاربر كلمه خاصي را درفرم جستجوي اين پايگاه ها وارد مي كند نتايجي كه براي او آورده مي شود براساس بانك اطلاعاتي است كه اين پايگاه آن را ايجاد كرده است و نه براساس جستجوي خودكار دراينترنت. اين پايگاهها به دارندگان پايگاه هاي اينترنتي اين امكان را مي دهند تا مشخصات پايگاه خود را به بانك اطلاعاتي آنها اضافه كنند، البته با اين تفاوت كه اين دسته از موتورهاي جستجو قبل از اضافه كردن، پايگاه اينترنتي را ارزيابي كرده و درصورت تاييد، آن را به بانك اطلاعاتي خود اضافه مي كنند. لذا مدت زماني كه طول مي كشد تا مشخصات يك پايگاه به اين موتورها اضافه شود ممكن است حتي تا چند ماه طول بكشد. ياهو هم چنين داراي يك بانك اطلاعاتي پيشرفته هست كه براي اضافه كردن پايگاه هاي اينترنتي به آن مبالغي را از صاحبان اين پايگاه ها اخذ مي كند.
 
امتياز:
بازديد: 68
برچسب:
:
[ 1396/5/16  ] [ ۲۰ ] [ hamyareweb ]

ايميل ماركتينگ يكي از بهترين تكنيكها براي بازاريابي اينترنتي به شمار مي رود اما فعاليتهاي غير حرفه اي و منفعت طلبانه عده اي اسپمر در اين صنعت، باعث خراب شدن وجهه ي ايميل ماركتينگ شده است.

يك سري نكات درباره ايميل ماركتينگ آماده كرده ام كه مي تواند كمك شاياني در موفقيت استراتژي ايميل ماركتينگ شما بكند:

 

۱. اسپم نفرستيد: منظور از اسپم اين نيست كه ايميل شما وارد پوشه اسپم كاربر شود كه حتي يك ايميل ساده هم مي تواند اسپم شود. منظور من از اسپم، ارسال ايميلهاي تبليغاتي ناخواسته است كه باعث خراب شدن نام تجاري شما، آدرس ايميل شما، كل محصولات شما و هويت تجاري خود شما خواهد شد. كسي ايميل خود را نساخته است تا مركز ورود پيام هاي تبليغاتي باشد! با فرستادم ايميلهاي تبليغاتي ناخواسته پياپي (اسپم) باعث وارد آمدن ضربه بزرگ به بيزينس خود ميشويد.

 

۲. براي انجام ايميل ماركتينگ، به اين نكته توجه داشته باشيد كه وقتي سود اصلي حاصل مي شود كه ايميل شما توسط دريافت كننده فوروارد شود. هرگز با ارسال ايميلهاي تبليغاتي صرف انتظار موفقيتهاي رويايي نداشته باشيد.

به سه نوع ايميل توجه كنيد: ۱. تبليغاتي صرف. ۲. تبليغاتي اطلاعاتي. ۳. تبليغاتي تفريحي و سرگرم كننده.

بسته به نوع محصول مورد نظرتان، يكي از ساختارهاي ۲ يا ۳ بالا را در نظر بگيريد و به ايميلهاي صرفاً تبليغاتي دل خوش نكنيد.

 

۳. سعي كنيد با استفاده از تمپليتهاي html مناسب موضوع ايميل، ارسال داشته باشيد تا تأثير گذاري ايميل را بالاتر ببريد.

 

۴. subject ايميل چيزي است كه براي تمام دريافت كنندگان به نمايش در خواهد آمد. در تعيين subject دقت زيادي داشته باشيد چرا كه تنها موقعيت شما براي تحريك كاربر به باز كردن ايميل ارسالي شماست.

 

۵. سعي كنيد در ايميل ارسالي، از داستان سرايي بهره بگيريد. داستانهايي درباره ساير افرادي كه از محصول/سرويس شما استفاده كرده اند.

 

۶. حتماً نسبت به ساختن ليست ايميل خودتان اقدام كنيد: روشهاي متعددي براي ترغيب افراد به عضويت در ليست ايميل شما وجود دارد. با استفاده از اين روشها حتماً و حتماً ليست ايميل مخصوص خود را بسازيد كه در آن افرادي داريد كه به دنبال علاقه مندي به يك موضوع خاص، ايميل خود را در اختيار شما گذاشته اند.

تحت هيچ شرايطي اين ايميلها را براي مقاصدي غير از موضوع مورد علاقه كاربر به كار نگيريد.

 

۷. در ايميلهاي ارسالي، ردي از خود به جاي بگذاريد و صرفاً به ارسال ايميل بسنده نكنيد. منظور من استفاده از فرم هاي تماس، درج شماره تماس و آدرس سايت و كلاً هر موردي است كه كاربر را به شما وصل ميكند. دكمه خريد به تنهايي ارزشي ندارد!
آموزش ايميل ماركتينگ

۸. ايميل ماركتينگ روشي ارزان براي معرفي محصولات/سرويسهاي خود به ديگران است. اما اين به معني مفت بودن نيست! ليست هاي ايميل درست و حسابي و معتبر، بازده بالايي دارند و البته هزينه ي بالا هم نياز خواهند داشت!

 

۹. اگر قصد داريد از ليست ايميل كس ديگري بهره بگيريد تا ايميل ماركتينگ انجام دهيد نكات زير را در نظر داشته باشيد:

 

  • اين ليست چگونه جمع آوري شده است؟ از ليستهاي ايميل جمع آوري شده از سطح سايتهاي مختلف با انواع و اقسام روشها دوري كنيد. كدام يك از اين كاربران، براي دريافت ايميل تبليغاتي يا كلاض ايميلهاي ما، در آن سايت فعاليت كرده اند؟
  • اعضاء اين ليست، از چه دسته اي هستند؟ مطمئناً اعضاي خبرنامه ي يك سايت علمي، پراسپكتهاي مناسبي براي معرفي ليزر انگشتري و يا كپسول عشق نيستند. ولي ميتوان محصولات آموزشي مرتبط با موضوغ سايت را خوب به آنها فروخت.
  • گروه سني اعضا را بررسي كنيد. اين مورد كمي پيچيده است. دليل ذكر چنين نكته اي هم اين است كه مثلاً كاربران ۱۱ تا ۱۵ ساله، براي خريد ك.ا.ن.د.و.م يا ارائه خدمات مهاجرتي گزينه هاي مناسبي نيستند!
  • جنسيت اعضا: مشخصاً وقتي اين را بدانيم، ديگر سعي به فروش لباس هاي شب و لباس هاي مجلسي زنانه به آقايان نخواهيم كرد! (البته نه اينكه اينها نخرند، اينها بهترين نيستند.
  • منطقه جغرافيايي: اگر محصولي گرانبها داريد، ارسال آن از طريق پست هزينه زيادي خواهد داشت با اين حساب خريد آن براي افرادي كه در بندرعباس زندگي ميكنند زياد منطقي نيست (با اين حساب كه شما مشهد زندگي كنيد.)
  • سطح تحصيلات: با دانستن سطح تحصيلات افراد، ميتوان نوع نوشتن متن را انتخاب كرد. مسلماً روش صحبت كردن با فردي كه كارشناسي ارشد دارد نميتواند با كسي كه ديپلمش را خريده است!، يكسان باشد.

 

۱۰. و اگر ليست ايميل خودتان را ميسازيد، سعي كنيد تمام موارد شماره ۹ را درباره آن ها بررسي كنيد.

 

۱۱. ايميل ماركتينگ به معني بمباران تبليغاتي ليست ايميل خود نيست. حتي اگر ليست را از طريق وب سايتتان و با ترغيب افراد براي عضويت در خبرنامه آن جمع آوري كرده ايد، باز هم نبايد صرفاً تبليغات داشته باشيد. افراد براي دريافت مطالب مورد علاقه خود ايميلشان را مي دهند نه براي دريافت ايميلهايي كه صرفاً تبليغات به همراه دارند.

 

۱۲. ايميل ماركتينگ يك شوخي ديگر نيست. اين روش يك روش تخصصي است كه نياز به مطالعه زياد داشته و اينكه هركسي كه با يك ربات توانسته ليست هاي ايميل متعدد ايجاد كند را متخصص و قابل اعتماد بدانيم، اشتباه بزرگي است.

ارسال ايميل تبليغاتي با ۲۰ و ۳۰ هزار تومن به صدها هزار و حتي ميليونها نفر يك شوخي مضحك است: اگر اين ايميل ها حقيقي اند و اين ليستها حرفه اي جمع آوري شده اند، چرا خود متخصص! مورد نظر، براي فروش يك سري محصولات اقدام نميكند تا سود بيشتري داشته باشد؟

 

۱۳. هيچ وقت انتظار نداشته باشيد تمام ايميلهاي ارسالي شما وارد اينباكس تمام اعضاء ليست شود. هميشه درصدي اسپم وجود دارد. حتي ارسال به اعضاء ۱۰۰۰نفري خبرنامه سايت من هم اسپم در پي داشت! افرادي كه خودشان عضو شده بودند و من فقط مقالات جديد سايت را براي آنها ايميل ميكردم با يك سري اطلاعات جديد!

 

بحث كامل درباره اين موضوع در انجمن گفتگوي فروشگاههاي اينترنتي ايران در جريان است. به ما بپيونديد.

اميدوارم با رعايت نكات فوق، جلوي فعاليتهاي مضحك اسپمرها را گرفته نيز به رونق بيش از پيش بيزينس آنلاين خود كمك كنيد… . البته فراموش نكنيد كه ايميل ماركتينگ تنها روش بازاريابي اينترنتي نيست.

 

منبع : http://84edu.net

امتياز:
بازديد: 65
برچسب:
:
[ 1396/4/14  ] [ ۱۹ ] [ hamyareweb ]

اغلب كسب و كارهاي اينترنتي كه امروزه با شكست مواجه و نابود مي شوند عواملي در پشت پرده ي آن ها است كه شايد خيلي ها از آن ها آگاهي نداشته باشند. در مقابل كسب و كارهايي هم وجود دارند كه به موفقيت هايي در دنياي اينترنت رسيده اند كه اين كسب و كارها هم دلايلي براي موفقيت شان دارند.

در اين مقاله قصد دارم دلايل اصلي شكست در كسب و كارهاي اينترنتي را عنوان كنم و در مورد آن ها توضيحاتي را به شما بدهم. تا افرادي كه كسب و كار اينترنتي دارند يا قصد راه اندازي آن را دارند بتوانند كسب و كار خود را در مسير موفقيت جلو ببرند و آن را با شكست رها نكنند.

 

اينفوگرافيك دلايل اصلي شكست در كسب و كارهاي اينترنتي

 

1.ايده نامناسب براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي

اولين موردي كه باعث شكست زود هنگام در كسب و كارهاي اينترنتي مي شود انتخاب ايده نامناسب براي شروع كسب و كار اينترنتي است. بعضي از كسب و كارها هستند كه بدون تحقيق در بازار هدف و بدون در نظر گرفتن اينكه آيا اين ايده مي تواند نياز مردم را رفع كند ايجاد مي شوند. مديران اين كسب و كارها ممكن است بدون هدف و بدون علاقه اي به اين حوزه كاري و صرفا به خاطر پر طرفدار بودن آن، كسب و كار اينترنتي خود را آغاز كنند. مسلما كاري كه بدون هدف و علاقه دنبال شود به جايي نخواهد رسيد. گاهي اوقات ممكن است ايده هاي خوبي هم براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي خود داشته باشند ولي با راه اندازي آن ممكن است آن چيزي در در ذهن خودشان تصور مي كردند محقق نشود.

 

2.عدم ارزيابي بازار كار و رقبا

بعضي از كسب و كارها هستند كه بدون تحقيق بازاري و رقبا و بدون داشتن طرح تجاري محكوم به شكست مي شوند. مديران اين كسب و كار ها بدون ارزيابي و در نظر گرفتن بازار كار و محصولات و خدمات رقبايشان كسب و كار خود را آغاز مي كنند. ممكن است ايده خوبي هم داشته باشند ولي بدون در نظر گرفتن موارد ذكر شده كسب و كار خود را به زودي با شكست مواجه مي كنند.

بررسي رقبا يكي از مهمترين كارهايي است كه يك كار آفرين اينترنتي بايد انجام دهد. با بررسي رقبا و داشتن يك طرح تجاري خوب مي توانيد يك قدم جلوتر از رقباي خود باشيد و كسب و كار اينترنتي خود را به خوبي آغاز كنيد.

 

3.عدم استفاده صحيح از تبليغات اينترنتي

بعضي از كسب و كارها هستند كه با صرف هزينه هاي كلان براي تبليغات اينترنتي، كسب و كار اينترنتي خود را در معرض شكست قرار مي دهند. مديران اين كسب و كارها بدون داشتن هدف و استراتژي مشخص كمپين هاي تبليغاتي خود را اجرا مي كنند. به عنوان مثال ممكن است بنر تبليغاتي كه در سايتي قرار مي دهند اصلا جذاب نباشد و مفهوم خاصي نداشته باشد و كاربر را به كليك بر روي آن ترغيب نكند.

يا اينكه بعضي از مديران كسب و كارها انتظار اين را دارند كه اكثر افرادي كه از طريق تبليغات براي اولين بار وارد سايت آن ها مي شوند بايد از آن ها خريد كنند در صورتي كه اين گونه نيست. اولا در تبليغات اينترنتي بايد بازديدكننده را براي اولين باري كه از سايت شما ديدن مي كند به صفحه فرود خود هدايت كنيد و اطلاعات تماسش را دريافت كنيد و دوما در گام بعدي اعتماد او را جلب كنيد و آن را به خريدار تبديل كنيد.

پيشنهاد ويژه هميار وب : ويژگي هاي كسب و كار اينترنتي چيست؟

 

4.عدم گذاشتن وقت كافي براي كسب و كار اينترنتي

بعضي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي زمان كافي براي كار خود نمي گذارند. صرفا سايتي را راه اندازي مي كنند و به حال خود رهايش مي كنند. در صورتي كه توليد محتوا و آپديت سايت يكي از مهمترين كارهايي است كه در هر كسب و كار اينترنتي بايد رعايت شود. با توليد محتواي رايگان و ارزشمند در قالب هاي مختلف و در اختيار گذاشتن آن براي مخاطبان خود مي توانيد مشتريان بالقوه اي را به سايت خود هدايت كنيد. و در گام هاي بعدي همين مشتريان بالقوه به مشتريان بالفعل تبديل مي شوند.

اين گونه افراد وقت كافي براي شناخت و اجراي روش هاي جديد تبليغات و بازاريابي اينترنتي براي كسب و كار خود نمي گذارند وهمين باعث مي شود كه از رقباي خود عقب بمانند و چه بسا در معرض شكست قرار بگيرند.

 

5.عدم كسب اطلاعات و مهارت هاي بيشتر

بسياري از مديران كسب و كارهاي اينترنتي ممكن است تحت تاثير راه اندازي كسب و كار خود هيجان زده باشند و به فكر گسترش علم و توانايي خود نباشند. همين ممكن است يكي از دلايل شكست آن ها در كسب و كار اينترنتي خود باشد. يكي از مولفه هاي كليدي در كسب و كار اينترنتي ارتقاء مهارت ها و پشتيباني هاي لازم است. اگر وقت اين كارها را ندارند بهتر است براي اين كار افرادي را استخدام كنند تا حداقل از رقباي خود عقب نمانند.

مطالعه و تحقيق كردن در زمينه حوزه ي كاري خود را هيچ وقت فراموش نكنيد و هر روز به دنبال كسب اطلاعات و مهارت هاي بيشتر در كسب و كار خود باشيد.

 

6.نداشتن صبر در كسب و كارهاي اينترنتي

اكثر افرادي كه كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي مي كنند انتظار اين را دارند كه در كمترين زمان ممكن به سود زياد برسند. درست است كه در كسب و كارهاي اينترنتي پتانسيل كسب درآمد هاي كلان وجود دارد  ولي اين امر نياز به زمان دارد و اين گونه نيست كه با راه اندازي يك سايت بشود در ماه اول كلي درآمد كسب كرد.

متاسفانه بعضي از مديران سايت ها با اين طرز تفكر و نداشتن صبر كافي نمي توانند در كسب و كار اينترنتي خود به موفقيت برسند و كسب و كار اينترنتي خود را با شكست رها مي كنند و به سراغ كار ديگري مي روند.

صبر و حوصله از عوامل اصلي در موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي است كه با داشتن اين دو فاكتور مي توانيد به نتايج دلخواه خود برسيد.

 

7.كيفيت نامطلوب محصولات و خدمات

يكي ديگر از عواملي كه در شكست كسب و كارهاي اينترنتي دخيل است عدم داشتن محصولات و خدمات با كيفيت است. كيفيت محصولات چه از نظر محتوايي چه از نظرهاي ديگر بايد متناسب با نيازهاي مشتريانتان باشد. با زير نظر گرفتن محصولات رقباي خود تا حد زيادي مي توانيد كيفيت محصولات خود را بالا ببريد.

كسب و كارهاي اينترنتي كه محصولات و خدماتشان از كيفيت خوبي برخوردار نيست به مرور زمان مشتريان خود را از دست مي دهند و با تبليغ منفي توسط مشتريان ناراضي كسب و كار خود را در معرض نابودي قرار مي دهند.

پيشنهاد مي كنم مقاله اشتباهات رايج در كسب و كارهاي اينترنتي را هم بخوانيد

 

سخن آخر اين است كه مواردي كه در اين مقاله عنوان كردم تعدادي از عواملي بود كه باعث شكست كسب و كارهاي اينترنتي مي شد. شما با در نظر گرفتن همين موارد كمك بسياري در موفقيتتان در كسب و كار اينترنتي خود كنيد و تا حدودي كسب و كار اينترنتي خود را از شكست دور كنيد. اميدوارم مطالب گفته شده در اين مقاله براتون مفيد بوده باشد. منتظر انتقاد هاي سازنده شما عزيزان در قسمت كامنت ها هستم.

منبع : هميار وب

امتياز:
بازديد: 131
برچسب:
:
[ 1396/1/19  ] [ ۱۵ ] [ hamyareweb ]

مزاياي بازاريابي محتوا نسبت به تبليغات

امروزه بازاريابي محتوا نقش عمده اي در جذب ترافيك وب سايت خواهد داشت. بازاريابي محتوا شايد بهترين گزينه براي فروش محصولات سايت بدون هزينه كردن باشد. در بازاريابي محتوا شما مي توانيد خدمات سايت و مزاياي محصولاتتان را در قالب محتواي رايگان و با ارزش در اختيار كاربران خود قرار دهيد. به جرات مي توانم بگويم كه بازاريابي محتوا يكي از بهترين شيوه هاي تبليغات اينترنتي است.

 

در بازاريابي محتوا كاربر به ميل و اراده ي خود به محتواي سايت شما دسترسي پيدا مي كند يعني كاربر دنبال آن چيزي كه هست در موتور جست و جوي گوگل مي گردد و اگر سايت شما در رتبه ي خوبي باشد به سايت شما وارد مي شود و مي تواند از خدمات سايت شما با خبر شود. در حالي كه در تبليغات اينترنتي شامل هزينه ممكن است خدمات شما به اجبار به كاربران تحميل شود البته در بعضي از مواقع به اين شكل است. در بازاريابي محتواي نياز چنداني به هزينه هاي گزاف كردن نيست و در بسياري از مواقع شما مي توانيد در قالب محتواي متني با كاربران خود ارتباط برقرار كنيد.

ولي در تبليغات شما لازم است در بعضي مواقع مثل تبليغات كليكي هدفمند  هزينه هاي بالايي را پرداخت كنيد تا نتيجه حاصل به سود شما باشد.

امروزه در بازاريابي محتوا رقابت هاي بسياري را بين برندهاي مطرح مي توان ديد. از اين رو شما براي موفقيت در بازاريابي محتوا بايد محتواي با كيفيت خود را در ديگر قالب هاي موجود يعني مثلا محتوايي در قالب صوت يا تصوير توليد كنيد كه براي كاربر جذاب تر و مشاهده ي آن راحت تر باشد.

 

مزاياي بازاريابي محتوا:

بازاريابي محتوا اولا باعث افزايش ترافيك شما مي شود. يعني اگر شما محتواي خود را در جاهاي مختلف مثل انتشار مقاله در فروم ها يا اشتراك آن در شبكه هاي اجتماعي پخش كنيد كاربر با ديدن مطلب شما اگر مشتاق شود مجبور است به سايت شما وارد شود.

دوما بازاريابي محتوا باعث بهبود سئوي سايت شما مي شود. وقتي شما با توليد محتواهاي مختلف ورودي بيشتري مي توانيد از گوگل دريافت كنيد مسلما روي سئوي سايت شما مي تواند تاثير گذار باشد. به گفته گوگل كه مي گويد محتوا پادشاه است بايد به اين قضيه پي برد كه گوگل از محتواي خوب و با كيفيت خوشش مي آيد.

سوما بازاريابي محتوا باعث معروف شدن برند شما مي شود. چگونه ممكن است؟ مثلا شما در زمينه بهينه سازي سايت فعاليت مي كنيد و مطلبي را در مورد يكي از جديدترين الگوريتم هاي گوگل منتشر مي كنيد و در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك مي گذاريد. زماني كه كاربري با محتواي شما روبه رو شود و برايش مفيد و ارزشمند باشد مطلب شما را به اشتراك مي گذارد و با اين كار شما را به كسان ديگري معرفي مي كند. وقتي آن كاربر و ديگر كاربران محتواي شما را ببينند اگر محتوا برايشان جذاب باشد حتما به فكر اين مي افتند كه نويسنده ي آن چه كسي است و  مي تواند چه توانايي هايي را داشته باشد. از اين رو وارد صفحه يا وب سايت شما مي شوند و همين باعث مي شود با خدمات و محصولات شما هم آشنا شوند.

 

بازاريابي محتوا يعني توليد محتوا براي مخاطبان خود با در نظر گرفتم نياز آن ها. پس قبل از توليد محتوا هدفتان را از توليد محتوا مشخص كنيد و بدانيد به چه منظور مي خواهيد محتوا توليد كنيد. محتواي با ارزش توليد كردن خيلي بهتر از اين است كه شما محتواي طولاني توليد كنيد ولي ندانيد براي كي آن را توليد كرده ايد.

 

منبع : هميار وب

امتياز:
بازديد: 179
برچسب:
:
[ 1395/12/19  ] [ ۱۶ ] [ hamyareweb ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب