وبلاگ هميار وب
آموزش بازاريابي اينترنتي | آموزش كسب و كار اينترنتي
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 2
همه : 21379

كافي است در مورد راه‌هاي افزايش فالوور در اينستاگرام جستجو كنيد تا با عبارت ربات اينستاگرام روبرو شويد. يك ربات كه ظاهراً كمكتان مي‌كند تا به سرعت فالوئرهاي اينستاگرام خود را افزايش بدهيد، فالوئرهاي واقعي و ايرانيكه از قضا به صفحه شما هم علاقه دارند.

ربات اينستاگرام كم‌هزينه‌ترين و بهترين راه براي افزايش فالوئرها در اينستاگرام است. اما اين ربات دقيقاً چيست و چه كاري انجام مي‌دهد؟ در اين مقاله قرار است پاسخ هر ۲ سوال را به شما بدهيم.

ربات اينستاگرام چيست؟

قبل از آنكه ربات اينستاگرام را به شما توضيح بدهم، لازم است در مورد يك روش متداول افزايش فالوور صحبت كنيم.

يكي از بهترين راه‌هاي جذب كردن فالوئرهاي جديد براي يك پيج، تعامل با پيج‌هاي ديگر است. يعني اينكه شما شروع به لايك كردن، كامنت گذاشتن يا فالو كردن آدمهايي بكنيد كه فكر ميكنيد به پيج شما علاقهمند هستند تا آنها هم به سراغ پيج شما بيايند. هيچ بعيد نيست خود شما قبلاً اين روش را امتحان كرده باشيد و بازدهي بالاي آن را ديده باشيد، يا حتي كساني براي افزايش فالوئر با همين تكنيك شما را فالو كرده‌ باشند.

فهميدن دليلِ موثر بودن اين روش چندان سخت نيست. كاملاً طبيعي است كه وقتي كسي به پيج شما لايك، كامنت يا فالو بدهد، شما هم متقابلا كنجكاو مي‌شويد تا صفحه او را بررسي كنيد و اگر اين صفحه را دوست داشتيد، آن را دنبال كنيد. اصلاً ما در روانشناسي يك اصل به نام عمل متقابل داريم كه به خوبي دليل اين رفتار ما آدم‌ها را توضيح مي‌دهد. اگر دوست داشته باشيد بيشتر بدانيد مي‌توانيد مطلب تاثير عمل متقابل را در وبلاگ نوين بخوانيد.

حالا بگذاريد دوباره به ربات اينستاگرام خودمان برگرديم. كاركرد يك ربات افزايش دنبال كننده اينستاگرام، دقيقاً همان چيزي است كه در بالا توضيح داده شد. يعني ربات اينستاگرام يك برنامه يا نرم افزار است كه در نقش پيج شما، به سراغ آدم‌هايي مي‌رود كه احتمالاً به پيج شما علاقه‌مند هستند و با آنها تعامل ايجاد مي‌كند (همان لايك، كامنت، فالو و …).

تنها فرق اين برنامه اين است كه ديگر همه‌چيز به صورت خودكار انجام مي‌شود و شما فقط بايد تنظيمات اوليه‌اي به اين ربات بدهيد. در ادامه دقيقاً طرز كار اين ربات و قابليت‌هايي كه اكثر ربات‌هاي خوب اينستاگرام (ازجمله ربات خود ما) دارند را به شما توضيح خواهم داد.

 

ربات اينستاگرام چگونه كار مي‌كند؟

حالا كه فهميديم ربات اينستاگرام چيست، وقت آن است كه به سراغ نحوه فعاليت آن برويم. يك ربات خوب جذب فالوور اينستاگرام، هم مي‌تواند در افزايش فالوورهاي واقعي (و صد البته، ايراني) شما بسيار تاثيرگذار باشد، هم دقيقاً كساني را به صفحه شما جذب مي‌كند كه به آن علاقه‌مند هستند. اما اين موضوع چگونه انجام مي‌شود؟

شما در هنگام تنظيم ربات، ۲ مساله كلي را بايد مشخص كنيد كه در ادامه آنها را توضيح مي‌دهيم. البته توضيحات من در مورد ربات افزايش فالوور اينستاگرام است اما اين هر ربات خوبي بايد از همين ويژگي‌ها برخوردار باشد.

مساله ۱: چگونه مي‌خواهيد تعامل داشته باشيد؟

همانطور كه گفتيم، شما با استفاده از ربات اينستاگرام مي‌توانيد به روش‌هاي مختلفي با كاربر تعامل داشته باشيد:

  1. ربات شما مي‌تواند به صورت اتوماتيك پست‌هاي ديگران را لايك كند.
  2. ربات شما مي‌تواند كامنت‌هاي خودكار بر روي پست‌هاي ديگران بگذارد.
  3. ربات شما مي‌تواند به صورت خودكار پيج‌هاي مرتبط را فالو كند و اگر دلتان بخواهد پس از مدتي آنها را آنفالو كند.

هنگامي كه شما يك ربات اينستاگرام را خريداري مي‌كنيد، مي‌توانيد مشخص كنيد كه اين ربات از كدام روش‌هاي ذكر شده براي جذب فالوور استفاده كند. به علاوه، مي‌توانيد سرعت انجام هر يك از اين فعاليت‌ها را مشخص كنيد. مثلاً ربات را به نحوي تنظيم كنيد كه هر ساعت، ۱۰ پيج هدف را فالو كند.

و اينگونه است كه ماهيانه شما مي‌توانيد هزاران فالوئر (كه البته اشتباها مي‌نويسند فالوور)  جديد براي پيج خود پيدا كنيد. آدم‌هايي كه واقعي هستند. اما ما گفتيم اين آدم‌ها به پيج شما علاقه‌مند هم هستند. چگونه يك ربات از پس چنين چيزي بر مي‌آيد؟

اين مربوط به مساله دوم ما مي‌شود.

 

مساله ۲: با چه كساني مي‌خواهيد تعامل داشته باشيد؟

مطمئناً چندان به سود شما نيست كه يك پيج انگليسي را فالو كنيد. چون در بهترين حالت، قرار است يك فالوئر خارجي به دست آوريد. فايده هم ندارد اگر پست كسي را لايك كنيد كه كوچكترين علاقه‌اي به پيج شما ندارد. در نهايت چنين آدمي قرار نيست به دنبال كننده شما تبديل شود.

چيزي كه شما مي‌خواهيد مشخص است: فالوورهاي واقعي و ايراني (شايد هم فقط خارجي). و براي اينكار، ربات هاي اينستاگرام يك قابليت فوق‌العاده را به شما ارائه مي‌دهند: مشخص كردن و هدفگيري كساني كه مخاطبان اصلي شما هستند. آن هم به ۳ روش مختلف.

در ادامه تك تك روش هاي هدفگيري مخاطبان توسط ربات افزايش فالوئر اينستاگرام را به شما توضيح خواهم داد:

 

  1. افزايش فالوئر و لايك با ربات اينستاگرام

اكثر كاربران اينستاگرام از هشتگ براي مشخص كردن موضوع پست‌هاي خود استفاده مي‌كنند و ربات هاي اينستاگرام يك فرصت استثنايي به شما مي‌دهند تا از اين موضوع استفاده كنيد.

كافي است مشخص كنيد كه چه هشتگ‌هايي به كار شما مرتبط هستند. مثلاً اگر كار شما در زمينه لباس است، مي‌توانيد كساني را هدف فعاليت‌هاي ربات خود قرار دهيد كه از هشتگ #لباس و #مد در پست‌هاي خود استفاده كرده‌اند.

  1. يك مكان جغرافيايي را هدف بگيريد

مواقعي هم هست كه شما فقط به دنبال كاربراني هستيد كه در يك مكان مشخص هستند. مثلاً مي‌خواهيد فالوئرهاي شما از يك شهر مشخص مثل تهران يا مشهد باشند. آن وقت كافي است براي ربات اينستاگرام خود اين مكان را تعيين كنيد تا به سراغ كاربراني برود كه پست‌هايي در مكان (Location) مد نظر شما منتشر كرده‌اند.

البته، لازم نيست هدفگيري جغرافيايي شما به بزرگي يك شهر باشد. گاهي مي‌خواهيد فقط يك منطقه را هدف قرار دهيد. مثلاً كساني كه در تجريش هستند. و چنين چيزي هم توسط ربات اينستاگرام ما ممكن خواهد بود.

  1. يك پيج (رقيب را) هدفگيري كنيد

وقتي كسي به پيج‌هاي مشابه شما علاقه‌مند باشد، به احتمال زياد از پيج شما هم خوشش خواهد آمد. پس هدفگيري چنين آدم‌هايي قطعاً به سود شما خواهد بود. و خوشبختانه ربات اينستاگرام ديدوگرام، چنين امكاني را نيز در اختيار شما قرار مي‌دهد. يعني با استفاده از آن مي‌توانيد با فالوئرهاي يك پيج ديگر هم تعامل داشته باشيد.

شما مي‌توانيد هدفگيري‌هاي پيچيده‌تري هم داشته باشيد

البته اين پايان كار يك ربات نيست. راه‌هاي پيچيده‌تري هم براي تنظيم يك ربات وجود دارد كه متناسب با نيازتان مي‌توانيد از آنها استفاده كنيد.

براي مثال، فرض كنيم كه فعاليت صفحه شما در زمينۀ فروش لباس است. پس مي‌بايست كساني را هدف قرار دهيد كه به مد و لباس‌هاي جذاب علاقه‌مند هستند. براي اين منظور، چند هشتگ مختلف از جمله #مد و #خريد_لباس را براي ربات اينستاگرام خود مشخص مي‌كنيد.

اما مساله اينجاست كه وقتي كسي از يك هشتگ مثل خريد لباس در پست‌هاي خود استفاده مي‌كند، به احتمال زياد، خودش يك فروشنده لباس است و رقيب شما محسوب مي‌شود. پس تعامل با او فايده‌اي ندارد. اما كساني كه با او تعامل دارند براي شما مهم هستند. مثلاً كسي كه براي پست او كامنت گذاشته است. در نتيجه اگر اين افراد را دنبال كنيد، قطعاً به سود شما خواهد بود. همانطور كه حدس زديد، تنظيمات پيشرفته ربات اينستاگرام ما به شما اجازه چنين كاري را هم مي‌دهد.


رشد درخت اينستاگرام با استفاده از ربات افزايش فالوور

ربات همه كاره اينستاگرام در جذب فالوئرهاي جديد چقدر تاثير دارد؟

خب، تمام اين‌ها در حرف قشنگ است. اما سوال بزرگ اينجاست كه استفاده از يك ربات اينستاگرام، واقعاً چقدر در جذب فالوئرهاي جديد تاثير خواهد داشت. در جواب بايد بگويم كه طبق تجربه، متوجه شده‌ام كه به طور متوسط، يك پيج در ماه مي‌تواند ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ فالوئر جديد بدست آورد.

اما نبايد فراموش كنيد كه گرفتن فالوئرهاي جديد كاملاً بستگي به كيفيت پيج شما دارد. اگر صفحه جذابي داشته باشيد، گرفتن ۵۰۰۰ فالوئر جديد در يك ماه هم دور از ذهن نيست. اما اگر صفحه شما جذاب نباشد، بازدهي ربات افزايش فالوئر شما هم كمتر خواهد بود.

اين يعني استفاده از ربات اينستاگرام، علاوه بر بالا بردن تعداد فالوئرهاي شما، يك مزيت ديگر هم خواهد داشت. اينكه بتوانيد پيج خود را از نظر جذابيت بسنجيد و كيفيت آن را به مرور زمان بهتر كنيد. اين حرف به اين معناست كه اگر ربات شما ماهانه كمتر از ۱۰۰۰ فالوئر را جذب كرده است، شما صفحه‌ي چندان جذابي نداريد و بايد در صفحه‌ي خود تجديد نظر كنيد.

 

چه گزارش‌هايي كه از يك ربات اينستاگرام خواهيد گرفت؟

آخرين مساله‌اي كه مي‌خواهم در مورد آن صحبت كنم، گزارش‌هايي است كه از يك ربات دريافت مي‌كنيد. هر چه نباشد، شما بايد بدانيد كه ربات شما مشغول چه كاري است و چقدر در رسيدن به هدف خود يعني افزايش فالوئر شما موثر عمل كرده است.

ربات‌ ما و ساير ربات‌هاي خود اينستاگرام، گزارش‌هاي مختلفي را در لحظه در اختيار شما مي‌گذارند. از جمله اينكه تا به حال چه تعداد لايك و كامنت گذاشته‌اند و چند نفر را فالو يا آنفالو كرده‌اند.

يك گزارش جالب ديگر ربات‌ها، ميزان افزايش فالوئر است. يعني به شما مي‌گويند كه از زمان فعال شدن ربات، چه تعداد فالوئر جديد به دست آورده‌ايد. اين گزارش همچنين شامل يك درصد جذب هم مي‌شود كه به شما مي‌گويد چه درصدي از مخاطباني كه ربات هدف قرار داده است، جذب پيج شما شده‌اند.

در نهايت، دوست دارم يك گزارش جالب ديگر كه ربات ديدوگرام به شما ارائه مي‌دهد را هم معرفي كنم، يعني متوسط درصد جذب تمام ربات‌هايي كه در ديدوگرام فعال هستند. اين گزارش به شما كمك مي‌كند تا كيفيت پيج اينستاگرام خود را نسبت به سايرين بسنجيد و تا جاي ممكن آن را بهبود ببخشيد.

آيا ايدۀ استفاده از ربات اينستاگرام براي شما جذاب شد؟

تا به اينجا، مطمئن هستم كه با ربات اينستاگرام به خوبي آشنا شده‌ايد و از قابليت‌هاي آن سر در آورده‌ايد. اما هيچ بعيد نيست كه حالا دوست داشته باشيد بيشتر در رابطه با اين نرم‌افزار اينترنتي اطلاعات كسب كنيد و شايد حتي يك خريد ربات اينستاگرام براي خودتان فعال كنيد.

 

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۵:۲۰ ] [ مهتاب جوان ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب