وبلاگ هميار وب
آموزش بازاريابي اينترنتي | آموزش كسب و كار اينترنتي
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 150
ديروز : 238
افراد آنلاين : 1
همه : 13147

در اين مقاله قصد دارم درباره نرخ تبديل صحبت كنم. البته نرخ تبديل كاربر يا همان بازديد كننده به مشتري. شايد اين سوال خيلي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي است كه چگونه نرخ تبديل كاربر به مشتري را افزايش دهيم؟ اگر مي خواهيد هزينه تبليغات و بازاريابي اينترنتي خود را هدر ندهيد حتما اين مقاله را بخوانيد.

نرخ تبديل يا conversion rate در هر كسب و كاري اعم از كسب و كارهاي سنتي هم وجود دارد. به عنوان مثال مغازه اي در فلان خيابان وجود دارد كه يك سري افراد در روز وارد آن مي شوند و از محصولات آن ديدن مي كنند و بدون خريد كردن از مغازه خارج مي شوند. يك سري ها هم شايد از پشت ويترين فقط محصولات داخل آن مغازه را ببينند و اصلا به داخل مغازه وارد نشوند و با ديدن جزئي محصولات از پشت شيشه از آن مغازه رد شوند.

در اين مقاله قصد دارم به نرخ تبديل كاربران سايت به مشتري بپردازم و راه هاي افزايش آن و مواردي كه در افزايش نرخ تبديل كاربران به مشتري در وب سايت ها موثر است را عنوان كنم. پس با هميار وب همراه باشيد.

 

چگونه نرخ تبديل كاربر به مشتري را افزايش دهيم؟

در ادامه مواردي را عنوان مي كنم كه رعايت آن ها در افزايش نرخ تبديل كاربر به مشتري بسيار تاثير گذار است.

 

1.ظاهر سايت

هر چقدر هم كه سايت معروفي داشته باشيد باز هم اگر ظاهر سايتتان مورد پسند كاربران نباشد حس خريد در آن ها به هيچ وجه ايجاد نمي كند. و سايت شما را به سرعت ترك خواهند كرد. منظورم اين نيست كه حتما بايد براي سايتتان خرج هاي سنگين كنيد تا آن را زيبا كنيد. نه به هيچ وجه! شما به راحتي با طراحي اصولي سايت خود مي توانيد سايتي كاربر پسند داشته باشيد.

پيشنهاد مي كنم مقاله قيف بازاريابي (Marketing Funnel) چيست؟ را هم بخوانيد.

 

2.پشتيباني

كاربري كه وارد سايت شما مي شود بايد بتواند به راحتي با شما تماس بگيرد. روش هاي پشتيباني و تماس را در سايتتان بهينه كنيد. بگذاريد كاربران به راحتي با شما در ارتباط باشند. زماني كه شما فقط يك شماره تماس در سايت خود گذاشته باشيد آن هم از نوع موبايل به نظر شما كسي مي تواند به شما اعتماد كند؟ پس سعي كنيد قسمت تماس با ماي سايت خود را مناسب طراحي كنيد.

 

3.سخت نگيريد

وب سايت خود را مثل پادگان سربازي درست نكنيد. همه چيز را اجباري نكنيد. بعضي از وب سايت ها را مي بينم براي دانلود يك نرم افزا معمولي ثبت نام اجباري در سايت خود گذاشته اند. يادتان نرود كاربران در دنياي مجازي خيلي كم حوصله هستند. با اين كارها يعني منظورم اعمال اين نوع محدوديت ها، كاربران را از سايتتان فراري ندهيد. كاري نكنيد كاربران از شما بيزار شوند. چه دليلي دارد كاربري كه قصد خريد يكي از محصولات شما را دارد بايد حتما در سايت شما عضو شود؟ اگر مي خواهيد اطلاعات تماس كاربران خود را بگيريد راه هاي خيلي ساده تري وجود دارد كه مي توانيد از آن ها استفاده كنيد.

 

4.محبوبيت در گوگل

زماني كه كاربران در گوگل به دنبال محصولي هستند كه مورد نيازشان است مسلما ابتدا از سايت هايي كه در ابتداي نتايج جست و جو قرار دارند ديدن مي كنند. هر چه به پايين نتايج جست و جو برسند بي حوصله تر مي شوند و به فرض سايت شما هم در پايين نتايج جست و جو قرار گرفته است. فقط براي اينكه از سايت شما هم ديدن كرده باشند به سايتتان مراجعه مي كنند ولي ممكن است تصميم خود را براي خريد قبل از ديدن سايت شما گرفته باشند.

پس خيلي مهم است كه شما در گوگل جايگاه خوبي داشته باشيد. داشتن رتبه خوب در گوگل بسيار مشكل است ولي نشدني هم نيست. سعي كنيد حداقل در صفحه اول گوگل باشيد تا بتوانيد از اين طريق اعتماد كاربران را به خود جلب كنيد.

 

5.اعتبار و شهرت سايت

آيا شما حاضر هستيد از سايتي كه تازه روي كار آمده است يا اينكه به تازگي در نتايج جست و جوي گوگل ظاهر شده است خريدي انجام دهيد؟ آن هم به مبالغ زياد! اعتبار بالا و مشهور بودن سايت يا برند شما باعث مي شود كاربران خيلي راحت تر به شما اعتماد كنند و با خيال راحت از شما خريد كنند. معتبر بودن سايت خيلي در افزايش نرخ تبديل كاربر به مشتري در سايت موثر است.

 

6.قيمت محصولات

مسلما هرچه قيمت محصولات شما بيشتر باشد نرخ تبديل شما كاهش مي يابد. اين قضيه در هر كسب و كاري صدق مي كند. چه كسب و كار اينترنتي باشد چه كسب و كار سنتي. البته وب سايت هايي هم هستند كه محصولات گران قيمت خود را هم به راحتي به فروش مي رسانند كه راز فروش اين سايت ها اعتماد سازي براي كاربران است. در كل منظورم اين نيست كه محصولات خود را خيلي ارزان بفروشيد ولي سعي كنيد براي كاربر مقرون به صرفه باشد. اگر قصد فروش محصولات گران قيمت خود را داريد نياز به اعتبار و به خصوص گذشت زمان داريد.

پيشنهاد ويژه هميار وب : عوامل موثر در تبديل بازديدكننده به مشتري

 

سخن آخر اين است كه مواردي كه در اين مقاله به آن ها اشاره كردم موارد خيلي جزئي بود كه در افزايش نرخ تبديل كاربر به مشتري موثر است. موارد ديگري مثل نام دامنه، سرعت بارگذاري سايت، نوع محصولات، ميزان تبليغات شما در ديگر سايت ها، موضوع كلي سايت و ديگر موارد هستند كه در نرخ تبديل كاربر به مشتري بسيار تاثير گذار است. سعي كنيد مواردي كه در اين مقاله براي شما عنوان كردم را جدي بگيريد، اگر مي خواهيد در كسب و كار اينترنتي خود موفق باشيد. نرخ تبديل كاربر به مشتري خيلي مهم است كه متاسفانه بسياري از مديران كسب و كارهاي آنلاين به آن اهميت نمي دهند. اميدوارم از اين مقاله استفاده كافي را برده باشيد.

 

منبع : هميار وب


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۵ خرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۵۷:۳۲ ] [ مهتاب جوان ]

با پيشرفت تكنولوژي هاي جديد بازاريابي اينترنتي اين امكان براي افراد بوجود آمده است كه حتي هنگامي هم كه سر كارشان نيستند بتوانند كسب درآمد كنند. در واقع اين يكي از مزيت هاي منحصر به فرد كسب و كار اينترنتي است. به عنوان مثال توسط كسب و كارهاي اينترنتي افراد مي توانند هنگامي كه در مسافرت هم هستند كسب درآمد داشته باشند. در اين مقاله مي خواهم به اين بپردازم كه چگونه مي توان كسب و كار اينترنتي را طوري تنظيم كرد كه به صورت كاملا اتوماتيك براي شما درآمد زايي داشته باشد. آيا واقعا چنين چيزي امكان پذير است؟ آيا كسب درآمد اينترنتي در خواب هم امكان پذير است؟ براي يافتن جواب اين سوال با هميار وب همراه باشيد.

 

آيا كسب درآمد اينترنتي در خواب هم امكان پذير است؟

در ادامه 4 مورد را عنوان مي كنم كه نقش بسيار مهمي را در اتوماتيك كردن فرايند كسب درآمد اينترنتي خواهند داشت. با انجام اين 44 مورد مي توانيد كسب درآمد اينترنتي خود را حتي در خواب هم تجربه كنيد.

 

1.بهينه سازي سايت(سئو)

سئو يكي از كليدي ترين كارهايي است كه بايد در كسب و كار اينترنتي خود پياده سازي كنيد. سئو يا همان بهينه سازي سايت براي موتورهاي جست و جو كه منظور همان گوگل است مهمترين نقش را در موفقيت يك كسب و كار اينترنتي دارد. در واقع شما زماني نسبت به رقباي خود برتري داريد كه جز اولين سايت ها در نتايج جست و جوي كلمات كليدي مربوط به حوزه كاري خود باشيد. انجام بهينه سازي سايت براي گوگل در اتوماتيك سازي فرايند كسب درآمد از اينترنت الزامي است. و يكي از اصول اساسي در كسب و كارهاي اينترنتي به شمار مي رود.

 

2.بازاريابي محتوا

توليد محتواي اختصاصي 60 درصد از كارهايي است كه بايد در سئو انجام دهيد و 40 درصد آن مربوط به باقي موارد مي شود. در واقع يكي از معيار هاي اصلي گوگل براي رتبه دهي به سايت ها ميزان محتواي اختصاصي است كه در آن سايت مشاهده مي كند.

با توليد محتواي رايگان و ارزشمند مي توانيد مخاطبان هدف خود را به صورت كاملا رايگان به كسب و كار خود بكشانيد. با ارائه محتوايي كه به درد مخاطبانتان بخورد مي توانيد اعتماد آن ها را جلب كنيد. و از اين طريق بتوانيد محصولات و خدمات خود را به آن ها بفروشيد.

با توليد محتواي ارزشمند براي مخاطبانتان مي توانيد برند سازي خود را آغاز كنيد. از اين طريق يعني توليد محتواي ارزشمند و رايگان مي توانيد مخاطبان زيادي را به سمت خود هدايت كنيد و اگر همين مخاطبان از شما رضايت داشته باشند اسم كسب و كار شما را بر سر زبان هاي افراد زيادي مي اندازند.

 

3.بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي

امروزه شاهد گسترش شبكه هاي اجتماعي زيادي بوده ايم. شبكه هاي اجتماعي فرصتي عالي براي گسترش كسب و كارها بوجود آورده اند. بسياري از كسب و كارهاي اينترنتي بوده اند كه فقط توسط شبكه هاي اجتماعي توانسته اند برند سازي خود را انجام دهند. فعاليت در شبكه هاي اجتماعي علاوه بر مفيد بودنشان براي سئو، بسيار ارزشمند براي جذب مخاطبان بوده اند. توسط شبكه هاي اجتماعي حرفه اي در زمينه برند سازي مثل لينكدين مي توانيد كسب و كار خود را به صورت ويژه اي گسترش دهيد.

 

4.ايميل ماركتينگ

تا اينجا روش هايي كه از بازاريابي اينترنتي عنوان كردم فقط براي جذب ترافيك بود. اصلي ترين ابزار براي راه اندازي كسب و كاري كه بتوان توسط آن فرايند درآمد زايي را اتوماتيك كرد ايميل ماركتينگ است. در واقع ما از روش هاي مختلف بازاريابي اينترنتي يعني بازاريابي محتوا، سئو، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي جذب ترافيك به سايتمان استفاده مي كنيم تا در نهايت بتوانيم فرايند كسب درآمد اينترنتي مان را توسط ايميل ماركتينگ اتوماتيك كنيم.

مزيت هاي ايميل ماركتينگ

با سيستم ايميل ماركتينگ و پياده سازي آن در وب سايت خود مي توانيد تمام فرايند درآمد زايي خود را كاملا اتوماتيك وار كنيد. همچنين مي توانيد از طريق اين سيستم مشتريان خود را به مشتريان دائمي و وفادار تبديل كنيد.

سخن آخر اين است كه كسب درآمد اينترنتي در خواب هم امكان پذير است. به راحتي مي توانيد اين گونه درآمد زايي را در كسب و كار اينترنتي خود پياده سازي كنيد. ولي لازمه ي پياده سازي اين روش اين است كه ابتدا توسط روش هاي بازاريابي اينترنتي كه عنوان كردم بتوانيد ترافيك قابل قبولي را به سايت خود جذب كنيد. و سپس توسط ايميل ماركتينگ فرايند درآمد زايي خود را اتوماتيك كنيد. چون هنگامي كه سايت شما ترافيك كافي را نداشته باشد استفاده از ايميل ماركتينگ فايده اي براي شما ندارد.

 

منبع : هميار وب


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۴۵:۲۱ ] [ مهتاب جوان ]

كسب و كار اينترنتي اصول خاصي دارد كه هر كسي كه قصد راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي موفق را دارد بايد از آن ها آگاهي لازم را داشته باشد. چگونه يك كسب و كار اينترنتي موفق را شروع كنيم و وارد جمع كار آفرينان اينترنتي شويم؟ شايد اين سوال خيلي از دوستاني باشد كه قصد راه اندازي كسب و كار خود در بستر اينترنت را دارند. در اين مقاله قصد دارم نكات مهمي را براي شروع و راه اندازي كسب و كار اينترنتي را عنوان كنم كه دانستن و عمل كردن به آن ها لازمه راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي موفق و پايدار است.

 

5 نكته مهم در راه اندازي كسب و كار اينترنتي

1.نام دامنه و برند

حتما مي دانيد در كسب و كارهاي اينترنتي نام برند همان نام دامين سايت شماست. پس براي انتخاب نام دامين كه قرار است نام برندتان هم شود بايد بيشتر فكر كنيد و براي اين موضوع وقت زيادي بگذاريد. به 10 سال آينده خود فكر كنيد كه قرار است كسب و كار اينترنتي شما چقدر گسترش يابد. بعضي از كسب و كارهايي بوده اند كه بعد از ساليان سال با گسترش محصولات خود اقدام به تعويض نام دامين وب سايت خود كرده اند كه لطمه بزرگي را به برند خود وارد كرده اند. پيشنهاد من اين است كه اگر مي خواهيد از داميني به عنوان برند خودتان استفاده كنيد از نامي كوتاه، ساده و قابليت حك شدن در ذهن مخاطب را داشته باشد استفاده كنيد.

 

2.هاست

هميشه درباره استفاده از هاست خوب و با كيفيت براي راه اندازي وب سايت صحبت كرده ام و اين را مي دانيد كه براي راه اندازي كسب و كار خود روي بستر اينترنت بايد از ميزباني استفاده كنيد كه كاملا مطمئن است. بعضي از سايت ها هستند كه هاست اشتراكي ارزان و به قول خود با كيفيت مي فروشند كه اينها همان افرادي هستند كه نمايندگي هاستينگ از شركت هاي بزرگ گرفته اند. پيشنهاد من اين است كه از اين سايت ها سرويس هاستينگ به هيچ وجه نخريد و  براي خريد هاست مطمئن، مستقيما به سراغ شركت هاي اصلي برويد. ميهن وب هاست و نت افراز از هاستينگ هاي برتر اينترنتي هستند كه مي توانيد از اين شركت ها براي راه اندازي وب سايت خود استفاده كنيد.

 

براي شروع از هاست هاي اشتراكي ارزان قيمت ولي با كيفيت استفاده كنيد. هميشه بالا بودن و آپ تايم بودن آن، هم از نظر موتورهاي جست و جو و هم از نظر مخاطبان و بازديدكنندگان خيلي مهم بوده است. بعد از گسترش كسب و كار اينترنتي خود آن موقع خيلي بهتر است هزينه بيشتري كنيد و سايت خود را براي اطمينان بيشتر روي سرور اختصاصي بالا بياوريد.

 

3.طراحي سايت

اگر براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي و وب سايت خود سرمايه كمي داريد و قصد داريد با هزينه هاي اندكي وب سايت يا فروشگاهي براي كسب و كار اينترنتي خودتان راه اندازي كنيد بهتون پيشنهاد مي كنم از CMS ها يا همان سيستم هاي مديريت سايت استفاده كنيد. كه هم رايگان است و هم از امنيت بالايي برخوردار هستند. سيستم سايت ساز وردپرس شما را در ساخت هر نوع سايت با هر امكاناتي ياري مي كند. جالب است بدانيد برندهاي معروف دنيا مثل Sony و  eBay از سايت ساز وردپرس استفاده مي كنند.

بعضي از دوستان هستند كه هزينه هاي سنگيني را بابت راه اندازي سايت خود پرداخت مي كنند كه به نظر من براي شروع اصلا كار درستي نيست و اين هزينه ها را مي توانند صرف تبليغات و گسترش كسب و كارشان كنند. البته در بعضي از مواقع كه فردي قصد پياده سازي ايده جديدي را دارد لازم است كه سايت به صورت اختصاصي طراحي شود. ولي در كل براي راه اندازي كسب و كارهاي معمولي نيازي به پرداخت هزينه هاي زياد نيست و با همين سيستم هاي سايت ساز رايگان مي توان سايت هاي فوق العاده اي را طراحي و راه اندازي كرد. براي طراحي سايت توسط خودتان مي توانيد از محصول طراحي سايت بدون كد نويسي استفاده كنيد.

 

4.بهينه سازي سايت

سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جست و جو بخش اصلي هر كسب و كار اينترنتي است. در واقع موتورهاي جست و جو مثل گوگل نقش عمده اي را در جذب بازديدكننده براي سايت ها دارند. پس هيچگاه نبايد از بهينه سازي سايت خود براي موتورهاي جست و جو غافل شويد. مطالب بسيار زيادي براي سئوي سايت در همين وب سايت هميار وب و همچنين در سايت هاي ديگر منتشر شده اند كه پيشنهاد مي كنم حتما بخوانيد. به خاطر اينكه بهترين سئو كار خودتان هستيد.

شما با توجه به شناخت رقبا و كلمات كليدي مربوط به كسب و كار خود مي توانيد نقش عمده اي را در بهينه سازي سايت خود داشته باشيد. اگر شما در گوگل جايگاه خوبي داشته باشيد علاوه بر افزايش بازديد سايت خود به مرور زمان مي توانيد افراد زيادي را با كسب و كار خود آشنا كنيد.

 

5.برند سازي و تبليغات

نكات مهم در راه اندازي كسب و كار اينترنتي

بايد بدانيد بهترين تبليغات براي كسب و كارهاي اينترنتي توليد محتواي سئو محور است. بازاريابي محتوا هميشه بهترين گزينه براي كسب و كارهاي اينترنتي بوده است. در واقع شما در مرحله اول بايد سعي كنيد كه سايتتان را با كلمات كليدي مربوط به حوزه كاري خود به صفحه اول گوگل برسانيد. بعد از اينكه بازديدكننده مناسبي را توانستيد از طريق گوگل به سايت خود جذب كنيد آن وقت است كه مي توانيد تبليغات اينترنتي را شروع كنيد. از طريق تبليغات كليكي مي توانيد برندسازي خود را شروع كنيد و نام كسب و كارتان را بر سر زبان ها بياندازيد. ولي بايد به اين نكته هم توجه كنيد كه تا زماني كه تبليغات ابتدايي براي شما بازگشت وجه نداشته است به هيچ وجه تبليغات بعدي را شروع نكنيد.

 

سخن آخر اين است كه هرچقدر درباره كسب و كار اينترنتي صحبت كنم به خاطر گستردگي آن مطالب زيادي جاي مي ماند. در هميار وب مطالب زيادي را درباره كسب و كار اينترنتي منتشر كرده ام كه مي توانيد از قسمت مقالات آن ها را مطالعه كنيد. در اين مقاله هم كه ملاحظه كرديد سعي كردم نكات مهمي را در جهت راه اندازي كسب و كار اينترنتي عنوان كنم كه توجه كردن به آن ها براي موفقيت در كسب و كار اينترنتي الزامي است. نكته ي ديگري هم كه مي توانم عنوان كنم امنيت سايت است كه واقعا مهم است. سعي كنيد امنيت وب سايت خود را از جهات مختلف تا مي توانيد بالا ببريد. بعد از اين همه زحمت يك هكر زحمات شما را به باد دهد خيلي عذاب آور است. اگر از وب سايت وردپرسي استفاده مي كنيد پيشنهاد مي كنم مقاله چگونه وب سايت وردپرسي خود را ايمن كنيم؟ را حتما بخوانيد. اميدوارم از اين مقاله استفاده كافي را برده باشيد.

 

منبع : هميار وب


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۵۱:۰۰ ] [ مهتاب جوان ]

عامل اصلي موفقيت در كسب و كارهاي اينترنتي بازاريابي اينترنتي است. در اين مقاله قصد دارم شما را با مفهوم بازاريابي اينترنتي و چگونگي انجام دادن آن آشنا كنم. پس اگر مي خواهيد بدانيد بازاريابي اينترنتي يا (Internet Marketing) چيست؟ همراه هميار وب باشيد.

 

بازاريابي اينترنتي يا (Internet Marketing) چيست؟

بازاريابي اينترنتي به فرايند جذب افراد و تبديل كردن آن ها به مشتري از طريق راههاي مختلف مي گويند. در واقع در بازاريابي اينترنتي بايد تلاش كرد تا محصولات و خدمات خود را از طريق روش هاي مختلف به افراد علاقه مند به حوزه كاري خود آشنا كرد و فروخت. در بازاريابي اينترنتي بر خلاف بازاريابي در دنياي واقعي نمي توان به صورت حضوري براي خدمات و محصولاتمان تبليغ كنيم و فرد مورد نظر را با گفتار و رفتارمان به مشتري تبديل كنيم.

براي شروع بازاريابي اينترنتي بايد مكاني را براي ارائه خدمات و محصولاتمان ايجاد كنيم كه همان وب سايت ما است. در بازاريابي اينترنتي ما از طريق وب سايتمان بايد حرفمان را به مشتري بزنيم و او را از اين طريق به خريد خدمات و محصولاتمان ترغيب كنيم. براي برقراري ارتباط با مشتري بايد ظاهر سايت ما جذاب و دوست داشتني باشد. از مهمترين نكات در طراحي سايت رعايت مواردي است كه مربوط به سئوي سايت مي شود. همچنين توليد محتوايي بر اساس سئو نيز از لازمه يك وب سايت خوب است.

قدم بعدي در بازاريابي اينترنتي ايجاد ترافيك و جذب بازديدكننده براي سايتمان است. كه از طريق بازاريابي درون گرا كه شامل سئوي سايت، استفاده از شبكه هاي مجازي، وبلاگ نويسي، فعاليت در انجمن ها و … است مي توان استفاده كرد. از طريق روش هاي شامل هزينه كه جزء بازاريابي برون گرا مثل : رپورتاژ آگهي، تبليغات كليكي، تبليغات بنري، تبليغات گوگل و … است هم مي توان ترافيك خوبي را به سايتمان جذب كنيم.

 

در مرحله بعد با استفاده از روش هاي موجود بايد اطلاعات بازديدكنندگان سايتتان را جمع آوري كنيد و از اين طريق بازديدكنندگان سايتتان را به كاربران سايت تبديل كنيد. تا در قدم هاي بعدي بتوانيد محصولات خود را به آن ها بفروشيد و آن ها را به مشتري هاي وفادار تبديل كنيد. براي اين كار شما مي توانيد از انواع صفحات فرود استفاده كنيد. به طور مثال شما مي توانيد هديه اي در قالب فايل صوتي با توجه به موضوع كاري خود توليد كنيد و در ازاي دريافت ايميل از كاربرانتان آن را به آن ها بدهيد.

در گام بعدي كه مهمترين قسمت بازاريابي اينترنتي است شما بايد مشتري هايي كه قبلا از شما خريد كرده اند را به مشتري هاي دائمي و وفادار تبديل كنيد. براي اين كار مي توانيد هر از چند گاهي محصولات رايگاني را به عنوان هديه به آن ها بدهيد. يا اينكه كدهاي تخفيف محصولات خود را براي آن ها ايميل كنيد. همچنين پاسخ گويي به مشكلات و سوالات كاربرانتان مي تواند مشتري هاي وفاداري را براي شما به ارمغان بياورد.

 

سخن آخر اين است كه سعي كنيد با توليد محتوا و جذب مخاطبان علاقه مند به حوزه ي كاري خود از طريق موتورهاي جست و جو به سايت خود بتوانيد اطلاعات تماس آن ها را دريافت كنيد. يكي از فاكتورهاي مهم در موفقيت يك كسب و كار اينترنتي اطلاعات تماس كاربرانش است. شما از طريق اطلاعات تماس كاربرانتان مثل ايميل مي توانيد فروش خود را چندين برابر كنيد. مهمترين قسمت بازاريابي اينترنتي هم تبديل مشتري عادي  به مشتري وفادار و دائمي است. اميدوارم از اين مقاله يعني بازاريابي اينترنتي يا (Internet Marketing) چيست؟ استفاده كافي را برده باشيد.

 

منبع : هميار وب


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۲۰:۳۷ ] [ مهتاب جوان ]

 

براي يك استارتاپ دست يافتن به بازار دشوار و زمان بر است. اما اگر بازار هدف به درستي و به طور منحصر به فرد انتخاب شود در بلند مدت با استفاده از راه كارهاي مناسبي كه قصد دارم در اين مقاله آن ها را عنوان كنم مي شود به سود قابل قبولي رسيد.

 

1.شناخت بازار هدف

اول از همه بايد بازار هدف خاص خود را بشناسيد. يعني اينكه استارتاپ ها در ابتدا بايد بخش خاص و نسبتا كوچكي را در بازار انتخاب كنند. هدف اصلي تمركز در يك بخش خاص و رشد همه جانبه در آن بخش است. براي رقابت و شكست رقيب هاي يك صنعت، استارتاپ ها نياز دارند روي مشتريان خاص و اصلي شان تمركز كنند. در واقع شناخت بازار خاص و بازاريابي در آن جا به استارتاپ ها براي خريد و فروش سريع تر و درآمد بيشتر و امكان رشد هرچه بيشتر در آينده كمك مي كند.

بهترين مثال براي اين موضوع شركت RedBull است كه نوشابه هاي انرژي زا توليد مي كند.RedBull در ابتدا قوطي هاي نوشابه اش را بدون هيچ هدف خاصي و استراتژي رقابتي در صنعت نوشيدني هاي انرژي زا براي فروش به عموم در بازار قرار داده بود. به طوري كه افراد نمي دانستد كه نوشابه هاي RedBull جز كدام دسته از نوشيدني ها هستند. آيا نوشيدني معمولي است يا انرژي زا؟ به همين دليل فروش نسبتا كمي داشت. اين شركت اشكال كار خود را فهميد و روي گروهي خاصي از مشتريان خود يعني ورزشكاران تمركز كرد. و از آن به بعد تبليغ نوشابه هاي خود را در مسابقات معروف فرمول 1 ، فوتبال و بسكتبال تبليغ كرد و فروش خود را منحصر به اين بازار كرد.

 

2.مزيت رقابتي خود را به رخ بكشيد

مزيت رقابتي خود را بشناسيد و آن را به رخ بكشيد. مزيت رقابتي چيزي است كه هميشه و در همه جا بايد روي آن تاكييد داشته باشيد و مرتب آن را بيان كنيد. توجه كنيد براي جذب مشتري بيش از همه چيز داستان سرايي خيلي ماثر است. چرا؟ چون مردم داستان را دوست دارند. قسمت اصلي داستان شما كه بايد روي آن تاكييد داشته باشيد همان مزيت رقابتي و تفاوت شما با رقباتون است. در واقع كار اصلي شما پيدا كردن مزيت رقابتي تان و تبديل آن به داستاني جذاب از استارتاپ خودتون و استفاده از آن در كمپين هاي تبليغاتي و وب سايتتان است.

 

به عنوان مثال شما بايد پشتيباني حرفه اي داشته باشيد. اينكه چقدر مشتري مدار هستيد و براي سوالات و مشكلات آن ها چقدر ارزش قائل هستيد يك مزيت است. بگذاريد همه مشتريانتان اين را بدانند. يا اينكه فرض كنيد فلان برند رقيب شماست و از بسته بندي هاي ارزان و بي كيفيت براي محصولاتش استفاده مي كند ولي بسته بندي محصولات شما با كيفيت و جذاب تر است. خب اين هم يك مزيت رقابتي است و مشتري هاي شما بايد آن را بدانند.

 

3.خدمات خود را به صورت جذاب و گيرا بيان كنيد

وب سايت يا تبليغات شما بايد طوري جذاب طراحي شده باشد كه در همان چند ثانيه اول مشتري رو به سمت خودش بكشاند تا بتوانيد بيشتر راجع به محصول يا كسب و كارتان براي آن ها توضيح دهيد و قانع شان كنيد چرا استفاده از محصولات و خدمات شما به نفع آن هاست.

جالب است بدانيد بر اساس تحقيقات شركت مايكروسافت از سال 2000 ميلادي تا الان ميانگين توجه افراد روي يك موضوع از 12 ثانيه به 8 ثانيه كاهش پيدا كرده است. پس توجه كنيد كمتر از 8 ثانيه زمان داريد تا مشتريان احتمالي خود را مجذوب تبليغات خود كنيد و آن ها را به سمت كسب و كار خود بكشانيد.

در دنياي جديد و ديجيتال امروز اولين چيزي كه مورد توجه مشتريان قرار مي گيرد وب سايت استارتاپ شما است. سعي كنيد وب سايتتان را طوري طراحي كنيد كه نوعي ايجاد تعهد در مشتري ايجاد كند و مشتري بتواند تا حدي استفاده از محصولات و خدمات شما را تجربه كند. يادتان باشد اين تجربه در مشتري بايد تا حدي متفاوت تر از رقبايتان باشد تا مشتري بيشتر شيفته كار و خدمات شما شود.

 

4.مشتريانتان را وابسه به كسب و كار خود كنيد

يكي از ويژگي هاي كوچك بودن كسب و كار شما و استارتاپي بودنش امكان برقراري ارتباط مستقيم با مشتريان بدون واسطه گري داخل شركت هاي بزرگ است. با استفاده از اين ظرفيت فضايي را براي درك بهتر مشتريان و رفع بهتر نياز ها و انتظاراتشان را فراهم كنيد. يكي از بهترين كانال هاي تبليغاتي شما مشتريان وفادارتان است. هرچه توانايي شما در پاسخ گويي و  رفع مشكلات ،سوالات و شكايات مشتريانتان بيشتر باشد مشتريان وفادار بيشتري را خواهيد داشت.

ويژگي خاص مشتريان وفادار اين است كه با تبليغات دهان به دهان، كامنت گذاري در محيط هاي اجتماعي و تعريف و تمجيد از كسب و كار شما به ديگران، مشتريان بيشتري را براي شما جذب مي كنند. پس هرچه سريع تر راه هاي وفادار سازي مشتريان را ياد بگيريد و مشتري مداري را فراموش نكنيد.

 

سخن آخر اين است كه اولا اگر در حوزه كاري خود رقباي به خصوصي داريد سعي كنيد در يك بازار خاص روي مشتريان به خصوص متمركز شويد. نگاهي عميق به فعاليت خود و رقبايتان داشته باشيد و مزيت رقابتي خود را شناسايي و به رخ بكشيد. محصولي با ويژگي خاص داشته باشيد كه در همان نگاه اول جذابيت خود را به مشتري نشان دهد. يادتان نرود برخورد اول و نگاه اول با محصول شما در جذب كردن مشتري بسيار مهم است. خدمات مشتريان بايد اولويت اول فعاليت هر استارتاپي باشد كه مي خواهد رقيباي بزرگش را شكست دهد و مشتريان جديد بازار را جذب كند. اميدورام از اين مقاله استفاده كافي را برده باشيد و هميشه در كسب و كار اينترنتي تون موفق باشيد.

منبع : هميار وب


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۵۰:۵۷ ] [ مهتاب جوان ]

يكي ديگر از روش هاي بازاريابي اينترنتي نيچ ماركتينگ يا بازاريابي جاويژه است كه تمركز آن روي بخش كوچكي از بازار هدف است. در اين مقاله قصد دارم درباره نيچ ماركتينگ صحبت كنم و اينكه اين روش بازاريابي چگونه مي تواند در موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي تاثير گذار باشد. اگر مي خواهيد بدانيد نيچ ماركتينگ يا بازاريابي جاويژه چيست؟ ادامه مقاله را دنبال كنيد.

 

نيچ ماركتينگ يا بازاريابي جاويژه چيست؟

معني اصلي كلمه نيچ در زبان انگليسي يعني تو رفتگي ديوار. در بازاريابي يعني بخش كوچكي از بازار كار كه توسط رقبا و ديگر صاحبان كسب و كارها ناديد گرفته شده است. در نيچ ماركتينگ بيشتر روي يك خدمات يا يك محصول خاص در يك حوزه كاري تمركز مي شود. در مثال هايي كه در ادامه عنوان مي كنم اين مسئله براي شما بهتر قابل درك است.

 

هدف از بازاريابي جاويژه تمركز بر تامين خدمات يا محصولات بخشي از نياز هاي جامعه هدف است. به عنوان مثال فروشگاه اينترنتي كه فقط آلات موسيقي مي فروشد و در قبال آن فروشگاه ديجي كالا كه همه چيز مي فروشد را در نظر بگيريد. به نظر شما كدام يك مي توانند تخصصي روي آلات موسيقي كار كنند؟ خب مسلما فروشگاهي كه فقط آلات موسيقي مي فروشد خيلي بهتر از فروشگاهي كه همه چيز در آن پيدا مي شود مي تواند روي فروش محصولاتش و بازاريابي آن تمركز بيشتري كند.

به عنوان مثال كسي كه قصد خريد يك گيتار را داشته باشد به سايت تهران ملودي مراجعه مي كند و نه به سايت ديجي كالا! از اين مثال متوجه شديد كه منظور از تمركز بر يك نوع محصولات در بازار چه هست؟ اين دقيقا همان بازاريابي جاويژه است.

 

مثالي از نيچ ماركتينگ

به عنوان مثال شخصي طراح گرافيست است و انواع طراحي ها رو به صورت حرفه اي بلد است. سايتي راه اندازي مي كند و سفارش هر نوع كار گرافيكي را قبول مي كند. مثلا طراحي كارت ويزيت،بروشور تبليغاتي، بنر و هدر سايت، اينفوگرافيك و … . در مقابل شخص ديگري هم با همين تخصص سايتي راه اندازي مي كند و به عنوان مثال فقط اينفوگرافيك طراحي مي كند. كدام يك در شغل خود موفق تر هستند؟ مسلما شخصي كه روي يك كار به صورت تخصصي كار مي كند موفق تر است. چه از نظر بازاريابي خدماتي كه ارائه مي كند و چه از نظر تمركز بيشتر روي يك كار مي تواند بهتر عمل كند.

شخصي كه مي خواهد سفارش اينفوگرافيك دهد سراغ متخصصش مي رود كسي كه كار اصليش طراحي اينفوگرافيك است. نه كسي كه انواع و اقسام طراحي ها را انجام مي دهد.

 پيشنهاد ويژه هميار وب : بازاريابي درونگرا يا (Inbound Marketing) چيست؟

بازاريابي جاويژه مي تواند بر اساس موقعيت هاي جغرافياي، گروه هاي سني، جنسيت، يا افراد خاص قابل اجرا باشد. در اين حالت مي تواند محصولي ارائه شود مختص به خانم ها يا گروه سني خاصي باشد.

به عنوان مثال سايتي باشد كه فقط پكيج هاي لاغري مخصوص خانم هايي كه سنشان بين 25 تا 30 سال است ارائه كند. يا محصولي با عنوان لاغري براي خانم هاي ديابتي توليد و عرضه كند.

 

سخن پاياني اين است كه اگر قصد راه اندازي كسب و كار اينترنتي در هر زمينه اي را داريد حتما روي يك نوع محصول و خدمات تمركز كنيد از آن دسته وب سايت هايي كه همه چيز درش پيدا مي شود نباشيد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد وب سايتي راه اندازي كنيد كه در آن دمنوش هاي لاغري بفروشيد فقط روي آن تمركز كنيد و محصولات ديگري را در وب سايت خود قرار نديد. همانطور كه گفتم در بازاريابي جاويژه هدف اصلي تمركز روي يك سري از محصولات خاص است. اميدوارم از اين مقاله استفاده كافي را برده باشيد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۱۶:۱۶ ] [ مهتاب جوان ]

 

افزايش ترافيك سايت آموزش افزايش ترافيك سايت و دريافت بك لينك هاي با كيفيت
 
در اين محصول آموزش شما را با روش هايي آشنا خواهم كرد كه علاوه بر افزايش بازديد سايت خود بتوانيد بك لينك هاي با كيفيت هم براي سايت خود بسازيد.
 
يعني با يك تير دو نشان مي زنيد. در اين محصول آموزشي با تمام راه هاي افزايش بازديد سايت آشنا خواهيد شد.
 
 
با تهيه اين محصول آموزشي بي نهايت بك لينك معتبر براي سايت خود بسازيد
 
 

ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۲:۰۱ ] [ مهتاب جوان ]
در اين ويديو ياد خواهيد گرفت براي توليد و ساخت محصولات آموزشي دانلودي به چه ابزارهايي احتياج داريد و چگونه اين ابزارها را تهيه كنيد.
 

ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۰۷:۰۳:۲۱ ] [ مهتاب جوان ]

اغلب كسب و كارهاي اينترنتي كه امروزه با شكست مواجه و نابود مي شوند عواملي در پشت پرده ي آن ها است كه شايد خيلي ها از آن ها آگاهي نداشته باشند. در مقابل كسب و كارهايي هم وجود دارند كه به موفقيت هايي در دنياي اينترنت رسيده اند كه اين كسب و كارها هم دلايلي براي موفقيت شان دارند.

در اين مقاله قصد دارم دلايل اصلي شكست در كسب و كارهاي اينترنتي را عنوان كنم و در مورد آن ها توضيحاتي را به شما بدهم. تا افرادي كه كسب و كار اينترنتي دارند يا قصد راه اندازي آن را دارند بتوانند كسب و كار خود را در مسير موفقيت جلو ببرند و آن را با شكست رها نكنند.

 

اينفوگرافيك دلايل اصلي شكست در كسب و كارهاي اينترنتي

 

1.ايده نامناسب براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي

اولين موردي كه باعث شكست زود هنگام در كسب و كارهاي اينترنتي مي شود انتخاب ايده نامناسب براي شروع كسب و كار اينترنتي است. بعضي از كسب و كارها هستند كه بدون تحقيق در بازار هدف و بدون در نظر گرفتن اينكه آيا اين ايده مي تواند نياز مردم را رفع كند ايجاد مي شوند. مديران اين كسب و كارها ممكن است بدون هدف و بدون علاقه اي به اين حوزه كاري و صرفا به خاطر پر طرفدار بودن آن، كسب و كار اينترنتي خود را آغاز كنند. مسلما كاري كه بدون هدف و علاقه دنبال شود به جايي نخواهد رسيد. گاهي اوقات ممكن است ايده هاي خوبي هم براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي خود داشته باشند ولي با راه اندازي آن ممكن است آن چيزي در در ذهن خودشان تصور مي كردند محقق نشود.

 

2.عدم ارزيابي بازار كار و رقبا

بعضي از كسب و كارها هستند كه بدون تحقيق بازاري و رقبا و بدون داشتن طرح تجاري محكوم به شكست مي شوند. مديران اين كسب و كار ها بدون ارزيابي و در نظر گرفتن بازار كار و محصولات و خدمات رقبايشان كسب و كار خود را آغاز مي كنند. ممكن است ايده خوبي هم داشته باشند ولي بدون در نظر گرفتن موارد ذكر شده كسب و كار خود را به زودي با شكست مواجه مي كنند.

بررسي رقبا يكي از مهمترين كارهايي است كه يك كار آفرين اينترنتي بايد انجام دهد. با بررسي رقبا و داشتن يك طرح تجاري خوب مي توانيد يك قدم جلوتر از رقباي خود باشيد و كسب و كار اينترنتي خود را به خوبي آغاز كنيد.

 

3.عدم استفاده صحيح از تبليغات اينترنتي

بعضي از كسب و كارها هستند كه با صرف هزينه هاي كلان براي تبليغات اينترنتي، كسب و كار اينترنتي خود را در معرض شكست قرار مي دهند. مديران اين كسب و كارها بدون داشتن هدف و استراتژي مشخص كمپين هاي تبليغاتي خود را اجرا مي كنند. به عنوان مثال ممكن است بنر تبليغاتي كه در سايتي قرار مي دهند اصلا جذاب نباشد و مفهوم خاصي نداشته باشد و كاربر را به كليك بر روي آن ترغيب نكند.

يا اينكه بعضي از مديران كسب و كارها انتظار اين را دارند كه اكثر افرادي كه از طريق تبليغات براي اولين بار وارد سايت آن ها مي شوند بايد از آن ها خريد كنند در صورتي كه اين گونه نيست. اولا در تبليغات اينترنتي بايد بازديدكننده را براي اولين باري كه از سايت شما ديدن مي كند به صفحه فرود خود هدايت كنيد و اطلاعات تماسش را دريافت كنيد و دوما در گام بعدي اعتماد او را جلب كنيد و آن را به خريدار تبديل كنيد.

پيشنهاد ويژه هميار وب : ويژگي هاي كسب و كار اينترنتي چيست؟

 

4.عدم گذاشتن وقت كافي براي كسب و كار اينترنتي

بعضي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي زمان كافي براي كار خود نمي گذارند. صرفا سايتي را راه اندازي مي كنند و به حال خود رهايش مي كنند. در صورتي كه توليد محتوا و آپديت سايت يكي از مهمترين كارهايي است كه در هر كسب و كار اينترنتي بايد رعايت شود. با توليد محتواي رايگان و ارزشمند در قالب هاي مختلف و در اختيار گذاشتن آن براي مخاطبان خود مي توانيد مشتريان بالقوه اي را به سايت خود هدايت كنيد. و در گام هاي بعدي همين مشتريان بالقوه به مشتريان بالفعل تبديل مي شوند.

اين گونه افراد وقت كافي براي شناخت و اجراي روش هاي جديد تبليغات و بازاريابي اينترنتي براي كسب و كار خود نمي گذارند وهمين باعث مي شود كه از رقباي خود عقب بمانند و چه بسا در معرض شكست قرار بگيرند.

 

5.عدم كسب اطلاعات و مهارت هاي بيشتر

بسياري از مديران كسب و كارهاي اينترنتي ممكن است تحت تاثير راه اندازي كسب و كار خود هيجان زده باشند و به فكر گسترش علم و توانايي خود نباشند. همين ممكن است يكي از دلايل شكست آن ها در كسب و كار اينترنتي خود باشد. يكي از مولفه هاي كليدي در كسب و كار اينترنتي ارتقاء مهارت ها و پشتيباني هاي لازم است. اگر وقت اين كارها را ندارند بهتر است براي اين كار افرادي را استخدام كنند تا حداقل از رقباي خود عقب نمانند.

مطالعه و تحقيق كردن در زمينه حوزه ي كاري خود را هيچ وقت فراموش نكنيد و هر روز به دنبال كسب اطلاعات و مهارت هاي بيشتر در كسب و كار خود باشيد.

 

6.نداشتن صبر در كسب و كارهاي اينترنتي

اكثر افرادي كه كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي مي كنند انتظار اين را دارند كه در كمترين زمان ممكن به سود زياد برسند. درست است كه در كسب و كارهاي اينترنتي پتانسيل كسب درآمد هاي كلان وجود دارد  ولي اين امر نياز به زمان دارد و اين گونه نيست كه با راه اندازي يك سايت بشود در ماه اول كلي درآمد كسب كرد.

متاسفانه بعضي از مديران سايت ها با اين طرز تفكر و نداشتن صبر كافي نمي توانند در كسب و كار اينترنتي خود به موفقيت برسند و كسب و كار اينترنتي خود را با شكست رها مي كنند و به سراغ كار ديگري مي روند.

صبر و حوصله از عوامل اصلي در موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي است كه با داشتن اين دو فاكتور مي توانيد به نتايج دلخواه خود برسيد.

 

7.كيفيت نامطلوب محصولات و خدمات

يكي ديگر از عواملي كه در شكست كسب و كارهاي اينترنتي دخيل است عدم داشتن محصولات و خدمات با كيفيت است. كيفيت محصولات چه از نظر محتوايي چه از نظرهاي ديگر بايد متناسب با نيازهاي مشتريانتان باشد. با زير نظر گرفتن محصولات رقباي خود تا حد زيادي مي توانيد كيفيت محصولات خود را بالا ببريد.

كسب و كارهاي اينترنتي كه محصولات و خدماتشان از كيفيت خوبي برخوردار نيست به مرور زمان مشتريان خود را از دست مي دهند و با تبليغ منفي توسط مشتريان ناراضي كسب و كار خود را در معرض نابودي قرار مي دهند.

پيشنهاد مي كنم مقاله اشتباهات رايج در كسب و كارهاي اينترنتي را هم بخوانيد

 

سخن آخر اين است كه مواردي كه در اين مقاله عنوان كردم تعدادي از عواملي بود كه باعث شكست كسب و كارهاي اينترنتي مي شد. شما با در نظر گرفتن همين موارد كمك بسياري در موفقيتتان در كسب و كار اينترنتي خود كنيد و تا حدودي كسب و كار اينترنتي خود را از شكست دور كنيد. اميدوارم مطالب گفته شده در اين مقاله براتون مفيد بوده باشد. منتظر انتقاد هاي سازنده شما عزيزان در قسمت كامنت ها هستم.

منبع : هميار وب


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۵۵:۱۲ ] [ مهتاب جوان ]
يكي از مطمئن‌ترين استراتژي‌هايي كه شركت‌هاي آي‌تي مي‌توانند در صنعت فناوري به آن تكيه كنند اين باشد كه آهسته اما پيوسته گام بردارند
تجربه نشان داده است كه هر گونه گام شتاب‌زده و حركت عجولانه باعث ايجاد خسارات جبران ناپذيري خواهد شد و گريبان شركت‌ها را تا مدت زماني نامعلوم خواهد گرفت. زماني كه يك شركت همه تلاش خود را مي‌كند تا تنها به خاطر اين كه از ديدها محو نشود و در صدر اخبار قرار بگيرد يك محصول جديد را به بازار معرفي كند، مسلما بايد بتواند توانايي پذيرش خطرات احتمالي آن را هم داشته باشد. اگر محصول به يك محصول شكست خورده تبديل شود يا اين كه نتواند استقبال كافي را به‌دست آورد، از چند نظر براي كمپاني بد خواهد شد.
 
مايكروسافت1
 
اولا اين كه تا مدت‌ها زمان لازم خواهد داشت تا با يك حضور قدرتمندتر به شكل مثبتي به صدر رسانه‌ها بازگردد و دوم هم از نظر هزينه زماني و مالي كه متحمل شده است، با يك شكست سنگين مواجه خواهد شد. به همين دليل اگر يك شركت تحت تاثير جو رقابتي موجود قرار نگيرد و تنها با استراتژي هوشمندانه خود حركت كند مي‌تواند، محبوبيت بيشتري را به‌دست آورد. اين ماجرا در رابطه با شركت مايكروسافت به خوبي قابل مشاهده است.
مايكروسافت2
اين شركت در چند وقت گذشته عملكرد خوبي را از خود نشان نداد اما بعد از استيو بالمر با تغيير مديريتش بيشتر استراتژي‌هاي اين شركت هم دچار تحول شد و مايكروسافت توانست به درجه‌اي از موفقيت دست پيدا كند كه اكنون بسياري از كارشناسان آن را يك شركت خلاق‌تر و موفق‌تر از اپل بنامند. هفته گذشته كنفرانس خبري مايكروسافت بود و اين شركت محصولات جديد و جذابي را در اين كنفرانس به نمايش كشيد. اين كنفرانس با صحبت‌هاي مسئول توسعه ويندوز در مايكروسافت آغاز شد و مايكروسافت در مورد امكاناتي نظير اضافه شدن و ويرايش اجسام و اشياي سه بعدي به نرم افزار Paint دموهاي مختلفي را انجام داد.
مايكروسافت3
 
سخت افزارهاي جديدي نظير نسخه بهبود يافته سرفيس بوك و معرفي سرفس استوديو و سرفس دايال، براي حاضران اين كنفرانس بسيار جذاب بود. در نهايت مايكروسافت بخشي از كنفرانس اختصاصي خود را براي اين در نظر گرفت كه آمارهايي را از مخاطبان سيستم عامل ويندوز 10، به افراد ارائه كند. بدون شك تا به امروز مايكروسافت همه تلاش خود را كرده است تا كاربران از عملكرد ويندوز رضايت كامل داشته باشند و اين تلاش را به هيچ عنوان نمي‌توان ناديده گرفت. آپديت‌هاي پشت سرهم مايكروسافت براي ويندوز نشان داده است كه اين شركت تمام تلاش خود را مي‌كند تا كاربران ويندوز 10 را به كار گيرند.
 
مايكروسافت4
 
طبق اعلام اين شركت در حال حاضر سيستم عامل ويندوز10، بيش از 400 ميليون كاربر فعال دارد و با توجه به همين آمار مي‌توان ويندوز10 را دومين سيستم عامل محبوب بعد از ويندوز7 دانست. طبق آماري كه مايكروسافت در كنفرانس خود اعلام كرد تا به حال بيشتر از 200 ميليارد ساعت از ويندوز 10 استفاده شده است و بدون شك با ارائه بازي‌هاي ايكس باكس براي اين نسخه از ويندوز، ميزان استفاده و محبوبيت آن بيشتر هم خواهد شد. مايكروسافت تصميم دارد تا با يكپارچه‌سازي هسته سيستم عامل رايانه‌هاي شخصي و ايكس باكس، امكان انجام بازي‌ها روي ويندوز10 را ساده‌تر كند و اين گونه است كه با همين تغييرات كاربردي، مايكروسافت يكي از محبوب‌ترين شركت‌هاي جهان فناوري بوده و باقي مانده است. 
 
 

ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۲۸:۳۷ ] [ مهتاب جوان ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب
طراحی حرفه ای سایت  / ایمیل مارکتینگ شاپ / افزایش فالوور اینستاگرام / ساخت وبلاگ